Bloggpaus

Hej! Det var ett tag sen jag bloggade nu.. Hade en liten  bloggpaus. Har tappat lusten pågrund av vissa själ och ja... Funderar på om jag typ kanske bara ska uppdatera en gång per dag eller så med bara en bild och lite text... åååhh vetinte!! Jag bryr mig inte om hur många läsare jag har och min statistik. Jag vet att det är mina nära kompisar som läser min blogg och tycker att det är kul. Så jag orkar inte bry mig längre om statistiken typ. :)) Men  idag här och nu ska jag börja igen:pp Ska bara fixa lite collage och lite roliga saker igen till bloggen! Har ni några önskemål för vad jag ska ha nu igen för att bloggen ska bli roligare? Skriv jätte gärna en kommentar om vad ni tycker! Hehe kommer upp ett lite roligare inlägg sen, puusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0