4 Days Left

Ska snart ta och krypa ner i sängen med en kopp te och se på en film. 
 
Idag så har jag varit med Tyra&Hilda. Vi badade och solade hela dagen typ. Men innan så skulle jag följa med till torget med mamma, så fick med mig en bikini och ett par till bikinitrosor! Köpte även lite småsaker till Ödängla osv. Åker dit om 5 dagar, och det ska bli sååå najjjjjssss!! Imorgon så är det skola igen, eller skola och skola. Det är fotbollstunering! Det är valfritt om man vill vara med, så får se lite hur jag känner imorgon bitti. Lutar nog åt hållet att jag ska vara med... Sedan så är det träning efter det. Vi hörs mer imorgon, ska ta och göra iordning mig nu och sätta på en film! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0