1 Dag Kvar

Åh herregud vad man är spänd nu. Imorgon åker vi upp till Västerås med världens bästa lag!!♥♥♥

Ska verkligen bli såå himla roligt! Dock ganska segt att sitta på en buss i 6 timmar med massa liv och allt, men det överlever man! Det största problemet är väll typ att jag har svenska prov på tisdag och har inte pluggat så jättemycket så jag måste göra det i bussen både dit och hem.. Får se om jag orkar men ska försöka. Jag ska även ta och göra lite tidsinställda collage till er nu under helgen, för jag vetinte riktigt hur mycket bloggning det kommer att bli. Haha kommer säkert bara hinna göra ett och sedan så somnar jag.. Men ni får se lite vad som kommer upp :)) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0